måndag 6 maj 2013

Dubbel glädje!

Det blir lite rörigt hemma hos mig ibland
med ståltrådsgrejer, tänger, broschyrer  mm.
Vad skulle jag göra utan min ståltråd? Jo, jag hade förmodligen stickat ännu mer än jag gör nu, men det sliter på händer och axlar att sticka för mycket. Att göra ingenting blir alldeles för tråkigt, och jag orkar inte för mycket tankeverksamhet. När hjärnan blir för trött av för mycket intryck så går jag undan och böjer ståltråd. Avkopplande! Om ett par veckor ska jag förmodligen ha mitt första "home party" där jag ska informera om LoveNepal och förhoppningsvis sälja lite ståltråd. Kan tyckas som en droppe i havet det jag kan få in, men om man ska tänka så, så blir det aldrig något av någonting. Utan ståltråden hade jag haft betydligt tråkigare, mått sämre och spridit mindre glädje bland Nepals prinsessor. Dessutom kanske, kanske en och annan blir glad av de grejer jag gör.


2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Synd att det är då långt till dig, annars hade jag gärna kommit!! Lycka till!

    SvaraRadera