måndag 11 juli 2011

Sommar, sol och bad.......

Idag har jag och min telefon badat i Stråken. Jag mår bra men inte telefonen. Vi tog en tur med båten, åkte vattenskidor och grillade på en strand med goda vänner. När vi skulle åka tillbaka så sköt jag ut båten och satte mig i fören. Sen fick jag för mig att jag skulle vända mig om och sitta och dingla med benen framåt och vips så låg jag i vattnet med kläderna på och telefonen i fickan. Man blir lite snopen när man helt plötsligt ligger i vattnet i stället för att sitta i en båt. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall och varmt var det i luften så det gjorde inte så mycket. När vi kom i land tog jag av mig allt utom underkläderna, klev i skinnstället, satte mig på hojen och åkte hem. En riktigt njutbar eftermiddag! Nu ligger telefonen på tork och har jag lite tur så fungerar den i morgon. Annars är det inte hela världen. Det finns ju nya att köpa.

Ha det gott vänner!

2 kommentarer:

  1. Dramatiskt! Och en förevändning att satsa på äppelprodukt?

    SvaraRadera
  2. Det blir nog en äppelprodukt så småningom men det får nog vänta ett tag. Telefonen fungerar igen efter nattens avdunstning.

    SvaraRadera