måndag 19 maj 2014

Mina döttrar!

Halsband på G. Otroligt noggranna tjejer. Blev väldigt snygga halsband.
Förut hade jag en dotter. Världens goaste dessutom. Nu har jag fått ett antal till! De stal mitt hjärta fullständigt, dessa skönheter från Nepal med ett så fruktansvärt förflutet så man knappt kan tala om det. Vad mycket kärlek jag fått från dem! Hjärtat känns alldeles varmt. Idag har de åkt tillbaka till Nepal, men jag hoppas att vi ses snart igen ..... i Nepal! Det är mitt mål just nu, att klara av att åka dit i höst. Vill så ofantligt gärna. I så fall ska jag ta med mig diverse verktyg och stansar, så vi kan fortsätta tillverka smycken. Vi började så smått med var sitt halsband till dem. De fick stansa ett skedblad med texten "LOVED". Ville att de skulle bli påminda om att de är värdefulla och älskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar