torsdag 18 augusti 2011

Festival!

Barnkalas
Hoppborg för barnen 
Uppvärmning inför innebandyturneringen ute
 I morgon börjar årets upplaga av Bottnarydsfestivalen. I år blir det bikerkväll och jag har lite hjälpligt tvättat av min motorcykel. Hann inte göra det så noga för jag skulle åka till festivalplatsen och hjälpa till att sätta upp partytält mm. Detta är förmodligen årets intensivaste vecka. Skolstart innebär alltid en massa långa dagar med mycket tankearbete, och sen på eftermiddagarna och kvällarna är det förberedelser för festivalen. Konstigt nog är jag ganska pigg och ser verkligen fram mot helgen med alla aktiviteter. Det bästa med festivalen är att vi i Pingstkyrkan får möjlighet att presentera vad vi tror på och samtidigt erbjuda en trevlig och positiv miljö för alla åldrar. Det blir allt från barnkalas för de små till Bouletävling för pensionärerna. Jag hoppas att även du känner dig välkommen!

Ses på Bottnarydsfestivalen!



1 kommentar:

  1. Till Bottnaryd på lördag en sväng är meningen!!
    Men det blir nog "bara" till Mogården på f.m. Vår tur att sjunga där!! Alltid lika roligt och uppskattat!!

    SvaraRadera