fredag 10 februari 2012

Ringa, sms:a och en del annat...

Jaha, då har man blivit med iPhone. Otroligt vad mycket man kan göra med en sådan. Nu har jag suttit en lång stund och fört över telefonnummer från min gamla telefon och sett till att jag kan läsa både mejl och Bibeln på min nya. Alla mina bilder och all musik är också överfört till telefonen. Det är helt otroligt egentligen. Min gamla telefon gick det att ringa med och skicka sms. Det var bra det också, men jag får tillstå att det är betydligt roligare med en iPhone. Snart får jag nog i uppdrag att få igång mannens iPhone också. Jag tror inte han har tålamod nog att klura ut alla finesser. Får väl erkänna att jag fått lite hjälp också. Kom just på att jag inte testat kameran i mobilen. Ska göra det!
Får jag lite tid över så är det risk att det blir telefonlek. Hmm...

Ha det gott! Ring eller skicka ett sms och uppmuntra varandra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar