torsdag 8 augusti 2013

Homeparty

I våras blev jag inbjuden att ha ett "homeparty" för att informera om LoveNepal och sälja lite av mitt hantverk. Det blev en kanonkväll. Riktigt roligt att få informera om ett så viktigt arbete som det LoveNepal gör för de utsatta tjejerna i Nepal och samtidigt kunna dra in pengar till arbetet. I höst skulle jag vilja göra fler "partyn". Skulle du kunna tänka dig att samla ihop ett gäng vänner och på det sättet hjälpa mig göra en insats? Hör av dig till mig i så fall. Vill du se vad jag har för typ av hantverk kan du besöka min hantverksblogg:
http://nitashantverk.blogspot.se/
Vill du veta mer om LoveNepal finns det information här:
http://lovenepal.se/
Du kan mejla mig på:
anita@car-van.se

3 kommentarer:

  1. Skulle hemskt gärna ha ett, men det är nog lite för långt från Bottnaryd dessvärre. Hoppas iaf att du går ha många!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får väl höra av mig om vi har något mer på G uppåt dina trakter Maria. Ett alternativ kan ju vara en kvinnofrukost. Vore kul att träffas hursomhelst. :)

      Radera
  2. Du är så välkommen! Vore väldigt roligt att få träffas!

    SvaraRadera