fredag 7 september 2012

Vad håller jag på med egentligen?

Jaha, då har man blivit skolkörledare också då! Jag som har sluppit undan till och med musikundervisningen i alla år fram till förra läsåret. Nu blev det skolkör också! Jag har visserligen inte ansvar för verksamheten själv, men ändå. Vi hade dock riktigt roligt. Fattar bara inte hur jag kunde hamna där. Till viss del beror det väl på att man inte gärna säger nej till chefen när man får ett uppdrag. Gör man det ligger man nog lite risigt till när man ska ha löneförhandling. ;) Skämt åsido, så hade jag inte gett mig på det för ett par år sedan. Jante får sig en smäll på käften lite nu och då. Det är lite kul att se sig själv förändras i tänkandet. Jag är inte mer musikalisk nu än tidigare, men jag vågar göra bort mig mer. Rätt skönt faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar