torsdag 29 december 2011

Året som gick

Dags att utvärdera året som snart är till ända. I år har jag gjort många saker jag aldrig gjort förut. Jag är inte samma person som för ett år sedan. De som känner mig väl har nog märkt förändringen. Jag har helt enkelt blivit mer Anita. Trivs väldigt bra med det och tänker fortsätta bli mer och mer mig själv. Jag har några väldigt starka önskemål inför det nya året, men de behåller jag för mig själv så länge. Ett av mina önskemål som jag ändå kan berätta, är att jag önskar att jag ska bli bra på att spela saxofon. Lär jag mig lika mycket till på ett par månader som jag lärt mig på fem dagar är jag jättenöjd.

Önskar er ett gott slut på året!


1 kommentar:

  1. Jag har ännu inte utvärderat mitt år, Min utvärdering kommer när jag varvat ner mer, när det nu blir. Jag är glad för din skull det har ju inte alltid varit så lätt men att bli 50 säger de är en höjdpunkt. En tuff brud i lyxförpackning!
    Kram och Gott nytt!
    Ellinor

    SvaraRadera